دانلود فیلم وسریال جدید ایرانی

فیلم و سریال ایرانی جدید

دانلود فیلم وسریال جدید ایرانی

فیلم و سریال ایرانی جدید

دانلود سریال گیسو با لینک مستقیم و حجم کم کامل

در ماه های اخیر ، منوچهر هادی رسماً اعلام کرد که شبکه نمایش خانگی باید منتظر سریال گیسو باشد. سریال گیسو به تهیه کنندگی منوچهر هادی تولید شده و ادامه سریال عاشقانه است.


دانلود سریال گیسو هنوز به طور رسمی آغاز نشده است. زیرا هنوز هیچ بخشی از سریال در اختیار شبکه نمایش خانواده قرار نگرفته است. با این حال ، در آینده نزدیک ، بارگیری مجموعه Giso آغاز می شود.


سری کامل Giso را بارگیری کنید


سریال عاشقانه به یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانوادگی تبدیل شده است. این سریال به تهیه کنندگی منوچهر هادی ساخته شده و یک سریال پر ستاره است. این سریال عاشقانه روایت هایی عاشقانه از زوج های مختلف دارد و هر یک از زوجین در این سریال نقشی دارند. در این مجموعه محمدرضا گلزار (محمدرضا گلزار) ، ساره بیات (ساره بیات) ، حسین یاری (حسین یاری) ، هومن سیدی ، ستارگان پانتی مانند پانته آ بهرام ، بهاره کیان افشار ، مسعود رایگان و مهاناز افشار نقش بازی می کنند. مهناز افشار در سریال عاشقانه نقش گیسو را بازی کرد. با مهاجرت خانم افشار ، این نقش در روند ادامه ساخت سریال عاشقانه 2 یا همان مو به خانم هانیه توسلی سپرده شده است. درباره داستان "رمانتیک 2" یا "کیسو" اطلاعات دقیقی در دست نیست.


در سال های اخیر منوچهر هادی اظهار داشته است که می خواهد با ساخت سریال های عاشقانه با مضمون "عشق" یا "عشق" راوی داستان های عاشقانه باشد و چنین ماجراهایی را برای مخاطبان به تصویر بکشد. در سریال عاشقانه ، یک شخصیت کلاه گیس وجود دارد ، او معشوقه پدر رضا شکیبا (حسین یالی) ، حاج یونس شکیبا (مسعود ریگان) است. در ابتدای داستان ، گیسو خود را به عنوان خواهر ناتنی برای انتقام از حاج یونس به رضا معرفی می کند که این آغاز ماجراجویی آینده است. حال باید منتظر ماند و دید در ادامه داستان چه اتفاقی می افتد. برای بارگیری شماره سریال Giso می توانید به سایت DL Center یا Download Center (https://centerdl.ir) مراجعه کنید.

قسمت 11 سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه قسمت 11  ها پس از فصل های طولانی به مدت هفت هفته به صورت هفتگی پخش شد و جانی به شبکه خانگی این برنامه بازگشت. نمایش خانگی که به دلیل اجرای ضعیف در چند سال گذشته مورد استقبال خوبی قرار نگرفته است ، به لطف سریال هومن سیدی دوباره مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. سریالی که با یک ستاره سینما و یک کارگردان ساخته شده و قطعاً از کیفیت بالاتری نسبت به سریال های دیگر برخوردار است.


هومن سیدی در قورباغه ، بعد جدیدی از هنر خود را به مردم معرفی کرد و خود را به عنوان یک هنرمند ماهر در میان اهالی هنر تثبیت کرد. در کنار سیدی ، بازیگران ستارگان همچنین به قورباغه کمک کردند تا در پربیننده ترین برنامه سینمای خانگی در هفته های اخیر قرار بگیرد. حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی و همچنین مهران غفوریان جذابیت این سریال را برای بینندگان دوچندان کرد.


انسان سیدی توجه و وسواس زیادی به خلق آثار خود اختصاص می دهد و معمولاً تدوین آثار خود را بر عهده می گیرد. او استاد صحنه های تئاتر درگیری است و نوع جدیدی از خشونت را از جمله قورباغه در کار خود آورده است. سیدی قبلاً این توانایی را در فیلم های خود ثابت کرده است و یک بار دیگر نیز توانسته است این توانایی را در قورباغه ثابت کند.


بعد از 10 قسمت از قورباغه ، این سریال به تدریج خط داستانی خاص خود را پیدا کرد و اختلافات و رقابت های بین شخصیت های نوری و رامین همچنان ادامه دارد. همچنین بسیاری از تماشاگران در انتظار سرنوشت شخصیت "شمس آبادی" هستند و بسیاری نیز منتظر ورود مهران غفوریان هستند.


سریال قورباغه شامل 16 قسمت است و دهمین قسمت آن امروز (دوشنبه) پخش می شود. این قسمت همچنین هر دوشنبه ساعت 20:00 در ناماوا قابل مشاهده است.

دانلود قسمت 10 سریال قورباغه ( قسمت دهم سریال قورباغه ) رایگان و کامل

دانلود قسمت ۱۰ سریال قورباغه | قسمت دهم قورباغه,دانلود قسمت ۱۰ دهم سریال قورباغه,دانلود سریال قورباغه,Ghorbaghe e0۱۰ 720p,دانلود قسمت دهم سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی,دانلود سریال قورباغه با ترافیک نیم‌بها,دانلود قسمت ۱۰سریال قورباغه | قسمت ۱۰ دهم,Frog E0۱۰ 720p,دانلود قسمت ۱۰ قورباغه (قانونی) دانلود قسمت دهم سریال قورباغه,

▼دانلود با کیفیت BLURAY
▼دانلود با کیفیت HQ_1080
▼دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p
▼دانلود با کیفیت ۷۲۰p
▼دانلود با کیفیت ۴۸۰p

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • ژانر اجتماعی , درام
  • وضعیت پخش دوشنبه
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال انتشار 1399
  • سال های پخش 1399
  • محصول ایران
  • زبان فارسی
  • مدت زمان 50 الی 60 دقیقه
  • بازیگران آناهیتا افشار , سحر دولتشاهی , صابر ابر , فرشته حسینی , مهران غفوریان , نوید پور فرج , نوید محمد زاده , هومن سیدی
  • خلاصه داستان قسمت دهم 10 سریال قورباغه،یک مجموعه داستان درام و اجتماعی است که بر روی مشکلات جامعه و اثرات آن روی زندگی هر فرد تمرکز کرده است. در خلاصه سریال قورباغه آمده است که : دنیا برای من جای کوچکی است و گاهی فکر می کنم دارم خفه می شم. احساس می کنم همه جا بسته است و من نمی توانم نفس بکشم.