دانلود فیلم وسریال جدید ایرانی

فیلم و سریال ایرانی جدید

دانلود فیلم وسریال جدید ایرانی

فیلم و سریال ایرانی جدید

دانلود سریال گیسو با لینک مستقیم و حجم کم کامل

در ماه های اخیر ، منوچهر هادی رسماً اعلام کرد که شبکه نمایش خانگی باید منتظر سریال گیسو باشد. سریال گیسو به تهیه کنندگی منوچهر هادی تولید شده و ادامه سریال عاشقانه است.


دانلود سریال گیسو هنوز به طور رسمی آغاز نشده است. زیرا هنوز هیچ بخشی از سریال در اختیار شبکه نمایش خانواده قرار نگرفته است. با این حال ، در آینده نزدیک ، بارگیری مجموعه Giso آغاز می شود.


سری کامل Giso را بارگیری کنید


سریال عاشقانه به یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانوادگی تبدیل شده است. این سریال به تهیه کنندگی منوچهر هادی ساخته شده و یک سریال پر ستاره است. این سریال عاشقانه روایت هایی عاشقانه از زوج های مختلف دارد و هر یک از زوجین در این سریال نقشی دارند. در این مجموعه محمدرضا گلزار (محمدرضا گلزار) ، ساره بیات (ساره بیات) ، حسین یاری (حسین یاری) ، هومن سیدی ، ستارگان پانتی مانند پانته آ بهرام ، بهاره کیان افشار ، مسعود رایگان و مهاناز افشار نقش بازی می کنند. مهناز افشار در سریال عاشقانه نقش گیسو را بازی کرد. با مهاجرت خانم افشار ، این نقش در روند ادامه ساخت سریال عاشقانه 2 یا همان مو به خانم هانیه توسلی سپرده شده است. درباره داستان "رمانتیک 2" یا "کیسو" اطلاعات دقیقی در دست نیست.


در سال های اخیر منوچهر هادی اظهار داشته است که می خواهد با ساخت سریال های عاشقانه با مضمون "عشق" یا "عشق" راوی داستان های عاشقانه باشد و چنین ماجراهایی را برای مخاطبان به تصویر بکشد. در سریال عاشقانه ، یک شخصیت کلاه گیس وجود دارد ، او معشوقه پدر رضا شکیبا (حسین یالی) ، حاج یونس شکیبا (مسعود ریگان) است. در ابتدای داستان ، گیسو خود را به عنوان خواهر ناتنی برای انتقام از حاج یونس به رضا معرفی می کند که این آغاز ماجراجویی آینده است. حال باید منتظر ماند و دید در ادامه داستان چه اتفاقی می افتد. برای بارگیری شماره سریال Giso می توانید به سایت DL Center یا Download Center (https://centerdl.ir) مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد