دانلود فیلم وسریال جدید ایرانی

فیلم و سریال ایرانی جدید

دانلود فیلم وسریال جدید ایرانی

فیلم و سریال ایرانی جدید

قورباغه قسمت 7 (رایگان)(کامل)|قسمت هفتم سریال قورباغه (تماشا)|دانلود رایگان قسمت 7 قورباغه - غیر رایگان

قورباغه قسمت 7 (رایگان)(کامل)|قسمت هفتم سریال قورباغه (تماشا)|دانلود رایگان قسمت 7 قورباغه - غیر رایگان

قورباغه قسمت 7

لینک دانلود کامل==>   https://centerdl.ir/?p=3393

لینک دانلود کامل==>   https://centerdl.ir/?p=3393

  • کیفیت ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
  • ژانر اجتماعی , درام
  • وضعیت پخش دوشنبه
  • شبکه نمایش خانگی
  • سال انتشار 1399
  • سال های پخش 1399
  • محصول ایران
  • زبان فارسی
  • مدت زمان 50 الی 60 دقیقه
  • بازیگران آناهیتا افشار , سحر دولتشاهی , صابر ابر , فرشته حسینی , مهران غفوریان , نوید پور فرج , نوید محمد زاده , هومن سیدی
  • خلاصه داستانقسمت هفتم 7 سریال قورباغه،یک مجموعه داستان درام و اجتماعی است که بر روی مشکلات جامعه و اثرات آن روی زندگی هر فرد تمرکز کرده است. در خلاصه سریال قورباغه آمده است که : دنیا برای من جای کوچکی است و گاهی فکر می کنم دارم خفه می شم. احساس می کنم همه جا بسته است و من نمی توانم نفس بکشم.

    دانلود قسمت هفتم ۷ سریال قورباغه با لینک مستقیم و حجم کم

    سریال قورباغه قسمت ۷ هفتم (سنتر دانلود)

    download serial ghorbaghe ghesmat 7

    دانلود رایگان قسمت 7 سریال قورباغه

    دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۶۷۶ مگابایت

    ================

    دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۴۳۱ مگابایت

    ================

    دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۲۶۸ مگابایت 

    ================

    دانلود با همه کیفیت ها

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد