دانلود فیلم وسریال جدید ایرانی

فیلم و سریال ایرانی جدید

دانلود فیلم وسریال جدید ایرانی

فیلم و سریال ایرانی جدید

قسمت 11 سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه قسمت 11  ها پس از فصل های طولانی به مدت هفت هفته به صورت هفتگی پخش شد و جانی به شبکه خانگی این برنامه بازگشت. نمایش خانگی که به دلیل اجرای ضعیف در چند سال گذشته مورد استقبال خوبی قرار نگرفته است ، به لطف سریال هومن سیدی دوباره مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. سریالی که با یک ستاره سینما و یک کارگردان ساخته شده و قطعاً از کیفیت بالاتری نسبت به سریال های دیگر برخوردار است.


هومن سیدی در قورباغه ، بعد جدیدی از هنر خود را به مردم معرفی کرد و خود را به عنوان یک هنرمند ماهر در میان اهالی هنر تثبیت کرد. در کنار سیدی ، بازیگران ستارگان همچنین به قورباغه کمک کردند تا در پربیننده ترین برنامه سینمای خانگی در هفته های اخیر قرار بگیرد. حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی و همچنین مهران غفوریان جذابیت این سریال را برای بینندگان دوچندان کرد.


انسان سیدی توجه و وسواس زیادی به خلق آثار خود اختصاص می دهد و معمولاً تدوین آثار خود را بر عهده می گیرد. او استاد صحنه های تئاتر درگیری است و نوع جدیدی از خشونت را از جمله قورباغه در کار خود آورده است. سیدی قبلاً این توانایی را در فیلم های خود ثابت کرده است و یک بار دیگر نیز توانسته است این توانایی را در قورباغه ثابت کند.


بعد از 10 قسمت از قورباغه ، این سریال به تدریج خط داستانی خاص خود را پیدا کرد و اختلافات و رقابت های بین شخصیت های نوری و رامین همچنان ادامه دارد. همچنین بسیاری از تماشاگران در انتظار سرنوشت شخصیت "شمس آبادی" هستند و بسیاری نیز منتظر ورود مهران غفوریان هستند.


سریال قورباغه شامل 16 قسمت است و دهمین قسمت آن امروز (دوشنبه) پخش می شود. این قسمت همچنین هر دوشنبه ساعت 20:00 در ناماوا قابل مشاهده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد